Saturday, November 27, 2010

Ralat..


ralat.........

buat pengetahuan semua,
saya akan bermula internship di PETRONAS KLCC, bahagian finance and accounts service department.
ya, saya tahu baru beberapa hari lepas, saya war2kan saya akan practical di Agrobank sungai besar, tapi berlaku ralat yang saya tak tau salah siapa.
lebih baik tidak perlu menyalahkan sesiapa, mungkin segalanya ada hikmah.
mohon doa saya dapat sesuaikan diri dan menjadi contoh kepada yang laen.
sangat singkat, hanya beberapa hari segalanya berubah.
p/s: sedang membina keyakinan diri unuk memulakan langkah hari-hari akan datang.
Allah Maha Tahu segala yang ada di langit dan bumi.
doakan saya.

2 comments:

aNdi.Hanin::حنين said...

salam. akak! slamat bertugas ya :D

Siti Husna Samsudin said...

terima kasih ^_^
doakan ya!