Saturday, December 12, 2009

hidup perlu diteruskan..

Bismillah..

dah la tu una , janganlah nangis lagi..bukan mati pun repet paper - ape punya ayat da ~
sekarang saya dah ok la..
tu pon lepas memotivasikan diri sendiri, walaupun ade la jugak kepedihan dalam kalbu ni..
ah, pedih tak pedih hidup mesti diteruskan..
bukan bererti repet je selamanya tak le berjaya, btol tak?

hidup ni umpama roda yang berpusing2 ( ade ke roda tak pusing ye? )..
jap kat bawah, jap kat atas, so sekarang saya berada di bawah la ni..
nak ke atas tu perlulah dengan usaha, dengan masa yang ade ni, kenela smart kan diri dan pulun abes.belum rezeki saya lagi dapat apa yang saya nakkan..
dan Allah tu lebih Tahu apa yang terbaik buat saya kan?
mungkin tu bukan yg baik utk saya..

moge2 sem depan saya mampu hadapi semua ni..
Allah lebih tahu..

No comments: