Saturday, December 12, 2009

Oh tidak..

Bismillah..

Hari ni tengok2 staff, ade 4 orang je yang kerja kat office.yang lain semua ambil cuti..
maklumlah boss takde , enjoy katak le semua.Dah 4 hari berlalu, ade lagi 10 hari abang sahak akan balik Malaysia..so, tamatlah title Bos tu kat saya..
Dalam kul1230 tengahhari, saya balik ke rumah abang sahak, tengok Wak as auntie saya, ni kalu cakap omputihnye auntie la, kalu jawanye Wak.. saya orang jawa+banjar = WAJA ,haha.. ( amboi suka nampak una ~ )
tak tersangka balik je uma pas ratah2 ketam yang wak masak tu,tibe2 kak enon (kerani account BIOASLI ) call,

kak enon : una, ko ade ilang barang tak?
una : barang? rase takde.. eh jap.. ( aiseh.. mane pulak purse ni )
kak enon : ha..datang cni..tengok ape die..
una : purse kite la kak enon..
kak enon : ni ha, dalam lubang jambam, dengan ic sume ade ni..

lantas, saya berlari terkedek2 dan me ' nyetat ' moto abang sahak ( saje je gune moto abg sahak,jimat minyak moto saya hahaha )

Dalam office..
una : kak enon, sedihnye..kene seluk la ni..(sambil muke sedih)
saya terus ke pintu belakang nak ke toilet..

kak enon : oit2, ni ha.. kak yuni tolong ambik tadi..dah basuh sume..basah lagi ni..
una : waa~ terharunye.. trimass ye kak yuni, kak enon..

sambil membelek2 ic,lesen dan ...oh tidak.. ni tiket nak g KL nanti.
saya dah buat keputusan nak join PKN (PERHIMPUNAN KARISMA NASIONAL )..
tket dah ambik, tarikh dan masa terpadam..
aiseh.. cane ni..

No comments: